Novosti in obvestila

Sejem Dom, Ljubljana

V letu 2018 Kolpa, d. d., Metlika praznuje 40 let delovanja, zato je sejem DOM pravi čas, da se podjetje pokaže s prenovljenim logotipom Kolpa since 1978, hkrati pa jubilej obeleži s priložnostnim sloganom »40 let uspehov v reki spominov'«.

Naš sejemski prostor je zajemal 100 kvadratnih metrov in je razdeljen na štiri segmente. In sicer na segment izdelkov Kolpa san, ki so predstavljeni v štirih kopalnicah (4 simbollizira 4 desetletja poslovanja); segment kadi iz zgodovine; predstavitev novih kerrock barv ter časovnica podjetja 1978–2018.

V segmentu izdelkov Kolpa san veliko pozornosti namenjamo izdelkom najvišjega cenovnega programa z visoko dodano vrednostjo KOLPA SAN PREMIUM ter samostoječim kopalnim kadem (freestanding kadem), ki so velik evropski trend. Skupna točka premium izdelkom je material kerrock, ki poudari lepoto ter hkrati viša oblikovalsko vrednost izdelka. Produkti so plod lastnega razvoja in lastnega oblikovalskega tima. Le pri razstavljeni kolekciji MILO, ki je predstavljena v eni izmed kopalnic, pa se je k sodelovanju pridružil zunanji sodelavec, nemški oblikovalec Daniele Luciano Ferrazzano iz priznanega studia DLF. Konceptualna kopalnica MILO se je na sejmu DOM ponašala v svetlo modri barvi. MILO sestavljajo popolnoma samostoječi elementi, ki so odmaknjeni od sten, kar kopalnico spremeni v popolnoma nov, prostorsko izpopolnjen bivalni prostor s sinergijo racionalnosti, funkcionalnosti ter individualnosti, saj je možno kolekcijo narediti v šestih barvah.

Na sejmu je bila predstavljena tudi konceptualna kopalnica Gloria z imitacijo betonskih front, ki zajema pohištvo s kerrock umivalnikom ter samostoječo kadjo, oboje z zunanjo oblogo v črni barvi.

Vse razstavljene kopalnice se ponašajo kot celota – pomeni, da so zajete tuš kabine, tuš kadi, masažni stebri, pohištvo in kopalne kadi pod blagovno znamko Kolpa san.

V drugem segmentu je bila prikazana iz dveh starih kadi iz začetka osemdesetih let. Rumena kopalna kad s polžastim izlivom designerja Sergia Gobba ter prva masažna kopalna kad bež barve Ohrid. Stare kadi so lep prikaz kakovosti, drznosti in inovativnosti, ki so še vedno domena naše blagovne znamke Kolpa san.

Tretji segment je bil posvečen novim 34 kerrock barvam, ki smo jih uvrstili v kolekcijo Kerrock 2018/2019. Nove barve sta izbrala hišna arhitekta Urška Weiss in Marko Zvonkovič. Za enobarvne efekte sta upoštevala trend barv po lestvici Pantone, za terrazzo efekte pa je bil upoštevan trend barvnih terrazzo površin v oblikovanju. Kerrock je dobil tudi pet novih marmornih barv, ki se poskušajo vizualno približati naravnim materialom.

Četrti segment predstavlja časovnica podjetja, ki sega v leto 1978, ko je bila ustanovljena pravna oseba Novoles TOZD TKO – tovarna kopalniške opreme Metlika. Na časovnem traku so omenjeni pomembni mejniki podjetja Kolpa ter grafičen prikaz razvoja izdelkov skozi 40-letno delovanje.

Kolpa, d. d., Metlika se zaveda, da je za dolgoročni uspeh pomembno, da kreiramo produkte in trende ter da utiramo nove poti uspeha. Inovativnost, drznost, sodobnost in vrhunska kakovost so naši atributi, ki so že od leta 1978 zapisani v genih Kolpe.